Politica de retur

Mai jos, găsiți o listă de întrebări frecvente legate de subiectul retururilor.

Nu ezitați să ne contactați la logistica.komoda@gmail.com dacă nu găsiți un răspuns potrivit situației voastre. 

1. Câte zile am la dispoziție pentru a face un retur de haine către KoModa?

La orice comandă plasată pe www.komodadesign.ro, puteți returna pentru rambursare sau schimba orice produs în termenul legal de 14 zile calendaristice de la livrare.
Puteți cere un retur și rambursarea banilor, schimbul cu o altă măsură sau un cu totul alt
produs.
Nu vom efectua retururi sau schimburi pentru comenzi mai vechi de 14 zile calendaristice.

2. În ce stare acceptă KoModa piese retur?
  Vă rugăm să probați cu grijă articolele KoModa pentru ca, în caz de retur, acestea să fie într-
o stare neutilizată, fără urme de uzură.
Nu vom accepta, nu vom rambursa și nici schimba retururi deteriorate sau murdare.

3. Este coletul meu verificat înainte de a fi livrat către mine?

 Toate piesele KoModa sunt verificate chiar de Petronela, ownerul KoModa, (bună!), înainte
de a fi pregătite pentru livrare.

4. Am primit haine/piese cu defect. Ce este de făcut?
   Dacă ați descoperit o comandă deteriorată sau defecte asupra pieselor comandată, vă rugăm să ne contactați imediat la logistica.komoda@gmail.com sau telefonic la 0724.778.442 pentru un schimb de piese sau retur.

5. Unde și în cât timp îmi returnați banii pentru un retur?
   Plata pentru un retur se va face prin transfer bancar în contul desemnat de voi în email-ul în care solicitați returul, în termen de 7 zile de la primirea coletului.

6.Trebuie să plătesc pentru retur?
 Contravaloarea transportului pentru retur este suportată de client.

7.In cazul unui schimb de produse cum procedez?

In cazul in care produsul comandat nu se potriveste (masura selectata este prea mica sau prea mare) dar doriti un alt produs KoModa, schimbul se face fara nici un cost suplimentar din partea voastra. Trebuie doar sa ne trimite-ti un mail cu produsul ce doriti sa il schimbati si noi va trimitem la schimb un nou colet. Livrarea se va face cu ramburs colet din partea noastra neavand nici un cost de plata.

Pentru orice retur, contactați-ne prin email la logistica.komoda@gmail.com, atașând numărul comenzii la subiect și promitem să revenim cu un răspuns în termen de 48 de ore.

7.Unde trimit articolele returnate?
  Retururile KoModa le poți direcționa la adresa: Aleea Timișul de sus, nr. 1, bl D16, sc. B, ap.20, București, sector 6. 

Alte mențiuni KoModa
Înainte de a plasa o comandă KoModa, vă rugăm să verificați cu atenție specificațiile produsului pe site – materiale, țesături, culori.

Pentru orice informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la logistica.komoda@gmail.com ca să vă acomodăm cerințe și personalizări
necesare.